Szervusztok!

Tegnap már említettem, hogy szaffancska több posztra elegendő nyersanyagot szolgáltat. Íme a második adag. (A helyesírási hibákat NEM javítottam ki, azonban pár konkrétumot kipontoztam, hisz első a diszkréció!:-))

"T.Hírdető!


Megpályázom hírdetését, kérem evidenciába helyezését!
Pár soros bemutatkozó levelem megküldöm!
Középkorú, fő állású referenciával rendelkező okleveles baby-sitter vagyok. 19xx-ban szereztem a nemzet közileg is elismert oklevelem, a /.../ Baby-sitteri Szolgálatnál, gyakorlati időmet is ott töltöttem. Azóta folyamatosan dolgozom.
Munkám során több tekintélyes emberrel megismerkedtem.
Első referenciám az /..../ (volt) alelnöke kisfiának voltam baby-sittere, ahol a bejáró nő munkáját is irányítanom ;; kellett. Később a házvezető női feladatokat maximálisan elláttam.
/mosás,vasalás,takarítás,
főzés, stb.../
Munkámat, amit mindig precízen, pontosan végeztem maximálisan meg voltak vele elégedve!
Mindenféle káros szenvedélyektől mentes vagyok!
2 felnőtt fiam van.
"

Nem kell túlzásokba esni egy pályázat megírásánál, és a wikipedia-ról vett hangzatos kifejezésekkel színesíteni az anyagot. 

 

Szerző: HRzsebet  2010.03.30. 16:00 11 komment

Címkék: vicc pályázat

A bejegyzés trackback címe:

https://hrzsebet.blog.hu/api/trackback/id/tr311880272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

döröBé 2010.03.30. 17:10:42

nem hittem, hogy van lejjebb....

Dragi 2010.03.31. 12:17:59

Fő a helyes írás :P !! Apropó: az "evidenciába helyezés" kifejezésért megkaphatná A hét mondása címet! :)

MocsáriT(r)oll 2010.03.31. 14:33:05

lehet, hogy nem engedném trollurkók közelébe eme baby-sistert

MocsáriT(r)oll 2010.03.31. 14:44:34

@Dragi: Mer' mé' kotyogja ki egy számára ismeretlen cégnek ÍRÁSBAN is, hogy kinek a családjában mi zajlott.
Én mint mocsári főt(r)oll fel lennék háborodva, ha megtudnám, hogy személyes dolgokat dumál ki rólunk a sister.
Hidat építenék belőle!!

virgin cave 2010.03.31. 14:47:12

Hidat? :-) Milyen hidat? Mi felett? :-)

Dragi 2010.03.31. 14:52:05

Jó, oké, én se őt venném fel a gyerekeim mellé, főleg ha ilyen furán beszél,mint ahogyan ír. :)

döröBé 2010.03.31. 15:16:59

És még vajon milyen "...stb "női feladatokra kapható?
Tisztáznám...

MocsáriT(r)oll 2010.03.31. 15:33:40

@virgin cave: Gyalog-galoppot nem láttad? Ott akartak hidat építeni a banyából. Aki egyébként nem nyomott többet, mint egy kacsa.
Egyébként majdnem mindegy, hogy mi felett. Nálunk újabban szoktak jó pízért völgyek fölött is, de minek?!

döröBé 2010.04.01. 14:30:21

@MocsáriT(r)oll: Hogyhogy minek? Hát önnön zsebeik tömködése célzatával, természetesen.

Dragi 2010.04.02. 12:14:55

@döröBé: Házvezetőnői feladatokra. Leírta. Csak nem helyesen. :) Nem kell ám mindjárt másra gondolni...
süti beállítások módosítása