Sziasztok, jó étvágyat az ebédhez!

Remélem mindenkinek nyugisan telik a munka- és ebéd ideje, most biztos van időtök (net)csemegézni.

Én épp csiri pörit eszem nokival és kovi ubival...Ne ijedjetek meg, ezt csak a mai poszt ráhangolásaképp írom ebben a "cuki" stílusban.

Egyik nap épp kedvenc közösségi portálunkon szemezgettem az álláskeresők között, és erre a gyöngyszemre bukkantam:

 http://hrzsebet.blog.hu/media/szerizek_ismizni_2.png

Itt elállt a lélegzetem: irodai munkára jelentkezne, pont egy asszisztenst kerestem, és gondoltam, mindenki megér egy kattintást... Ő mindenképp megért. Sajnos bele kell törődnöm, hogy az a trendi manapság, hogy mindenki -csy, -sszy és ezek változataival kommunikál, de az álláskeresésben nem árt, ha az ember odafigyel a publikus oldalakon közzétett adataira és irományaira.

Ha komolyan állást kerestek, akkor tartsátok észben, hogy a leendő munkaadók előszeretettel keresnek Rátok a közösségi portálokon! Ezért óvatosan a "party-képekkel", humorosnak ítélt leírásokkal!

(Ha kíváncsiak vagytok, hogy mit és hogyan írjatok meg egy közösségi oldalon, nyugodtan kérdezzetek!)

 

 

 

 

Szerző: HRzsebet  2010.03.29. 12:00 15 komment

Címkék: iwiw portál közösségi

A bejegyzés trackback címe:

https://hrzsebet.blog.hu/api/trackback/id/tr221867766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aga96 2010.03.29. 12:43:41

:D
Címet kérném magánban, én is szerizek ismizni!:DDDD

MMP 2010.03.29. 13:17:17

Ez a csaj elég meredek:)

Dragi 2010.03.29. 14:59:31

..és ha valaki "jelcsizne" neki, akkor arra vajon hogyan válaszolna...? Gondolom azt mondaná rá, hogy: "Szupcsi".
Komolyan: ez igazi felhasználó??

döröBé 2010.03.29. 15:06:41

Miért, mit gondolsz?
Sztem igazi, valódi szexipari munkásnő. Nem mellesleg a posztot író hangosan gágogó baromfi gondolkodhatna is kicsit: épelméjű nő ilyet nem tesz fel az adatlapjára, csak ha az ismizésből él.
Lehet, HRErzsi is többre jutnak, ha ink ismizne, abban több a lé...

Dragi 2010.03.29. 15:36:07

Kedves döröBé!

Ha ilyesfajta munkásnő, akkor képzelem, miféle csoportos elfogaltságokat szervezhet. :D
Sztem ál-felhasználó. Nincs is sok ismerőse!

virgin cave 2010.03.29. 15:40:47

Ez nagyon vicces!!! Ő ezt komolyan gondolta?! Mármint ismizős barátnőnk vagyis bocsi barinőci :-)?! Amúgy nem sírtok ilyenkor a röhögéstől?!
A másik oldalról elkeserítő, hogy ilyen emberek jelentkeznek állásokra és akár fel is veszik őket?! Majd ők fogadnak a recepción...ááááááá

döröBé 2010.03.29. 17:24:49

@Dragi: Te megnézted a wiwen? gááááz....

Dragi 2010.04.02. 12:35:23

@döröBé: A képen látható az ismerősei száma is :), Nem kellett külön utánanézni.
Annyi időm azért nincs...

Kókusz Dió 2010.04.06. 10:21:59

Gondolom, mindannyian egy az enyémet megelőző generáció gyermekei vagytok, ha ezen így meglepődtök. :) Sajnos nekem (a nálam fiatalabbaknak meg végképp) már az a meglepő, ha valakinek nem így néz ki az adatlapja.
Nem azért csinálják, mert ostobák vagy mert tényleg ennyiből áll az életük. Értelmes lányok is ilyeneket írnak ki, mert ez a divat. Olyan ez, mint bármely öltözködési módi például.

Apokriph 2010.04.06. 10:27:34

@Kókusz Dió: Persze, igazad van, ez a divat. De akkor sem kötelező divatmajomként viselkedni. :) Én értelmes lé(á)nynak tartom magam, és nem is "cukizom" meg "trendizem" tele az adatlapjaimat, mert szerintem ha egy értelmes ember megnézi az adatlapot, az nem azt fogja mondani, hogy "hát ez a divat, attól még tuti normális", hanem, hogy "tejóég!". Én legalábbis így vagyok. U18-ban azt mondom rendben, persze, de aki már kikerül az életbe, ne adj isten egyetemre/fősulira, az figyeljen már oda, milyen képet fest magáról egy közösségi oldalon.:) (No offense;))

Kókusz Dió 2010.04.06. 10:39:48

Nem azt mondtam, hogy mindenki ezt csinálja, csak, hogy ez alapján még nem feltétlenül kell megítélni őket. :)

(nekem sem ilyen az adatlapom, sőt, meglehetősen kevés dolgot tartalmaz, pont azért, hogy ne azt nézzék elsőnek)

Apokriph 2010.04.06. 10:45:26

@Kókusz Dió: Nem feltétlenül. De ugye az első benyomás...és interneten kétségkívül az adatlap adja az első benyomást! :)

döröBé 2010.04.06. 20:05:40

@Kókusz Dió: Mégis, konkrétan melyik generációról beszélhetünk az esetedben, kedves KókuszDió? Rendszerváltáson túl, de még a bolsi uralom előtt születtél, hogy már ilyen okos vagy?
Mi meg, nyomorult, rokkant, lelakott és elhasznált vén trottyok, akik még emlékszünk a mobiltelefonok nélküli csendre, menjünk, kaparjuk el gyorsan magunkat, ha egy láthatóan a legősíbb mesterséget űző nőcske kínos adatlapja láttán nem az jut eszünkbe, hogy ez cuki?

Kókusz Dió 2010.04.06. 20:48:03

?
(ez még kellett a végére :) )

Kókusz Dió 2010.04.08. 21:11:41

Jé! Éltűnt az előző hozzászólásom... :o
süti beállítások módosítása