Sziasztok!

Ha már jóképünk van, akkor már csak a kép helyéről kell gondoskodnunk.

Az általam ajánlott megoldás az, hogy a képet az önéletrajzunk jobb felső sarkába illesztjük be. (Itt nem hiába "a" képről beszélek, hiszen egy darab képet töltsünk fel. Lehet, hogy ez sokaknak egyértelmű, de találkoztam már olyannal, aki a pályázati anyagának az összes oldalára különböző képet töltött fel.) A megfelelő minőséget már említettem korábban, így csak a méretezés van hátra. A lényeg, hogy ne foglalja el a fél oldalt a kép. Maximum egy igazolvány kép mérete legyen. 

Sajnos azonban elég sok pályázati anyag érkezik rosszul. Itt most két, általában elkövetett hibára hívnám fel a figyelmeteket:

1: A képet a pályázati anyaghoz csatolják. Ezt vagy a megfelelő felhasználói ismeretek hiánya miatt teszik, vagy egyszerűen csak lusták egy képet lekicsinyíteni. Ha már tényleg nem vagytok hajlandóak megfelelően beilleszteni az önéletrajzotokba, akkor egy dologra nagyon figyeljetek (persze a kép minősége mellett): a fájl nevére. Nem igazán pozitív olyan neveket olvasni, hogy "esküvői kép.ÉN!!!", "Lacival berúgtunk", "haverok, buli, csajok". A legjobb, ha saját neveteket adjátok a fájl nevének.

2: Nem sűrűn, de előfordul, hogy valaki vízjelnek teszi be a saját képét. Ez olyan hatást kelt, mintha valaki beszkennelte volna a fejét. Elhihetitek, hogy furcsa látvány az ilyen. :-)

További önéletrajzírási tippek jönnek még a héten. Gyertek, olvassátok, kérdezzetek, kommenteljetek!

 

Szerző: HRzsebet  2010.04.07. 13:00 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hrzsebet.blog.hu/api/trackback/id/tr231901395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Apokriph 2010.04.07. 13:28:53

Erzsike, hol voltál tegnap?:)

Ha már valaki nem tud képet beilleszteni egy doksiba a mai világban, az cseszheti. :) Az nem user, hanem loser:P

HRzsebet 2010.04.07. 17:37:36

@Apokriph: Vidéken voltam, húsvéti családi mulatság, az internet fogsága nélkül! :-)

Dragi 2010.04.07. 17:46:35

Olyan vízjeles cv-t én is láttam már! Az a legszebb, ha tarka póló van az emberen, akkor ki sem lehet olvasni, hogy mi áll a doksiban! :(
Van egy kérdésem, kedves HRzsike: Az ilyen embereknek felhívod a figyelmét valahogy arra, hogy mekkora "bűnt" követtek el?

HRzsebet 2010.04.07. 19:10:26

@Dragi: Ha nagyon jó a jelölt, és ha behívásra kerül, akkor jótanácsként megosztom vele az észrevételemet. De sajnos nincs arra kapacitásom, hogy minden "rosszul" megírt pályázatot kijavítsak. Pedig jó lenne, de én is csak emberből vagyok, és csak 24 órából áll a nap...:-)

Dragi 2010.04.08. 18:27:08

Értem, és megértem a kapacitás-hiányt is.
Sokan az ismerősök közül a motivációs levélre is rászerkesztenek egy fényképet. Erről mi a véleményed? Mert sztem oda már nem kéne rakni...

döröBé 2010.04.09. 12:56:41

Drága nagytudású Böskénk! Az ilyen izét a nyomdatechnikában úgy hívják: alnyomat. Nem vízjel. Az más.
Tessék utánajárni.
Okosok osztanak.
Hehe

HRzsebet 2010.04.13. 10:39:18

@Dragi: Ha önéletrajz mellé motivációs levelet is csatoltok, akkor arra már nem szükséges kép, hiszen az önéletrajz már tartalmazza.

HRzsebet 2010.04.13. 10:49:57

@döröBé: Köszönöm a kiigazítást. Látom sosem tudok olyat írni, amibe ne tudnál belekötni!;-)

döröBé 2010.04.18. 19:40:58

Köszönöm az elismerést! :)
süti beállítások módosítása