Egy pohár 4 puttonyos Aszú társaságában úgy döntöttem, hogy kiadom magamból: EZT EGYSZERŰEN NEM BÍROM TOVÁBB!!! El sem hiszitek hova jutott a HR a 80-as évektől napjainkig.

Hihetetlen, hogy milyen interjúkat kényszerülök tartani, milyen önéletrajzokat adnak ki az emberek a kezeik közül...és még az e-mail címeket meg sem említettem. 

Ezért létrehoztam ezt a blogot okulásul Nektek, akik mások hibáiból akartok tanulni. Ugye??!!

Azt sem tudom, hol kezdjem, délutánig még kigondolom. Ami biztos, hogy "hasbaakasztós" sztori lesz! :-)

Addig is megadom az e-mail címemet, hogy ha szeretnétek írni nekem, nyugodtan megtehessétek: hr.zsebet@gmail.com.

 

Szerző: HRzsebet  2010.03.26. 10:00 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://hrzsebet.blog.hu/api/trackback/id/tr541828337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dragi 2010.03.27. 20:17:52

Kedves HRzsi! :) Én az email-címekről szóló témát már nagyon várom! Lehetne erről többet megtudni...?

HRzsebet 2010.03.27. 22:11:03

@Dragi: Köszönöm a lelkesedést, ígérem hamarosan megosztok Veletek pár humoros címet, de elsőre nem lövöm el az sösszes puskaporomat;)
süti beállítások módosítása